ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

بازاريابي

دوره کاردانی حرفه ای بازار یابی

مقدمه

در عصر انقلابهای دیجیتال ،اینترنت وکار آفرینی،بنگاه ها بیش از پیش نیاز به بازار یابی را احساس می کنند تا بتوانند زودتر وبهتر از رقبا کالاها ،خدمات وفرآینهای جدید را جهت ارتقای کیفیت زندگی مردم به مشتریانی جدید برسانند .از طرف دیگر تحولات روز افزون در صحنه ی زندگی و کسب وکار ایجاب می کند تا دانشجویان این رشته با کسب توانمندی های لازم نقش مهم تری را در جامعه ی دانش بنیان امروز ایفا کنند .

تعريف و هدف

هدف از برنامه های درسی دوره کاردانی حرفه ای بازاریابی تربیت نیروی انسانی کارآمدی است که بتواند قسمتی از نیازهای هرم شخصی سازمان ،شرکت،بخش صنعت وتجارت رادر بخش تکنیکی تامین نماید تا کمبود نیازهای کشور در این زمینه را جبران نماید .

اهميت و ضرورت

تحقق هدف فوق وتکمیل فرایند مدیریت زنجیره ی تامین از طریق برنامه ریزی خاص این دوره وگذراندن دروس نظری ومهارتی کاملا امکان پذیر خواهد بود .

نقش و توانايي ها

-          گزارش نویسی ومستندسازی

-          ارائه گزارش نتایج کاروجریان فعالیت ها (presentation

-          انجام کار گروهی

-          طبقه بندی وپردازش اطلاعات

-          بهره گیری از رایانه

-          برقراری ارتباط موثردرمحیط کار

-          سازماندهی واداره کردن افراد تحت سرپرستی وآموزش آنها

-          خود آموزی ویادگیری مستمردرراستای بالندگی شغلی

-          ایجادکسب وکارهای کوچک وکارآفرینی

-          رعایت اخلاق حرفه ای وتنظیم رفتار سازمانی

-          اجرای الزامات بهداشت،ایمنی ومحیط زیست(HSE)

-          تفکر نقادانه واقتضایی

-          خلاقیت ونوآوری

قابلیت ها وتوانمندی های حرفه ای فارغ التحصیلان

-          توانایی برقراری ارتباط مفید و موثر با مشتریان ،تامین کنندگان،تولید کنندگان،توزیع کنندگان،وگروهای ذی نفع

-          توانایی شناسایی مزیت ها ،ضعف ها وویژگی های واحد صنفی خود ورقبا وآشنایی با فرصت ها وتهدیدهای محیطی

-          شناخت راه های ارتقای ایده پردازی جهت طراحی وتوسعه ی کالا ها وخدمات جدید

-          توانایی انتخاب ابزارها وروش های تبلیغاتی متناسب با شرایط بازارهای هدف

-          توانایی استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات مناسب در بازاریابی

-          شناخت زنجیره ی تامین ومدیریت آن

-          پیش فعالی وتوانمندی ارائه ی محصول به بازار قبل از رقبا

مشاغل قابل احراز

-          سرپرست بازاریابی

-          بازاریاب کالا وخدمات

-          سرپرست فروش

-          متصدی فروش

-          متصدی خدمات مشتری

خبرنامه مرکز

ایمیل خود را در این قسمت ثبت نمایید:

تماس با ما

خیابان انقلاب اسلامی-ابتدای وصال شیرازی-نبش کوچه نایبی-پلاک25

تلفن: 66491209-66491215